wz

SILVESTROVSKÁ PECKA 99
od 28. prosince 1999 do 2. ledna 2000

Freedland Hlavní stránka <<< 1999 >>> Náš diář

aneb ,,SILVESTR 1999 (podruhé)"

,,DĚCKA, TO ALE BYLA VIRTUÁLNÍ PECKA!"
- začátek: Borovnice, příjezd 12:54, příchod na chatu 13:20 -

To jsou důležité časové údaje! Jak jsem již psal, po odpolední jsem na Silvestra zůstal v práci. Nový rok jsem přivítal s maminkou a pak jsem šel spát.
      Vzbudil mě Králík (kolega z Vítkovic, nikoliv ten na pekáči), který přišel zapnout do Kunčic vypadnutý měnič. Nepřežil přechod na Y2K. (Je totiž plně nabit elektronikou!) chi+chi!
      Vstával jsem po páté a za chvíli přišel i Vašík. Akorát jsem se probral a přichází Martin Studnička. Ten je tu legálně (má denní). Po šesté odjíždíme rychlíkem do Pardubic. Spát se nám zatím moc nechce. V Pardubicích přestupujeme takřka ihned na osobák do Hradce. Vašík si koupil v hale perník. A tím je plně uspokojen.
      V Hradci máme hodinu čas, a tak se jdeme projít do centra. Ulice a náměstí vypadají jako po nějakém velkém mejdanu. Co se to tady dělo? Že by se Pce spojily s Mechovem? Stačili jsme dojít jen k Labi, kde jsem pokřtil most a vracíme se zpátky. Vašík tvrdí, že vydrží na nádraží. Vyšlo mu to. Tak tak.
      Sedáme do vlaku a fičíme do Jaroměře, ve které naposledy přestupujeme. Další cesta do Borovnice nám poměrně rychle proběhla. Vysedáme a kráčíme dolů. Je tady plno sněhu (půlmetr) a já poprvé lituji, že nemám běžky. Na chatu přicházíme ve 13:20.

- na chatě U Karloj -

Po srdečné vítačce se okamžitě „připojujeme". Pivko tady má Charlie jako vždy skvělé. Začíná zábava.
      Někdy před třetí padá návrh na procházku do Pecky. Jdeme (Lev, Petra, Pšenda, Vašík a já) po žluté na hrad. Z hradu kolem funkční sjezdovky padáme na náměstí a po cestě a žluté opět, už za šera, docházíme domů. Zbylí členové pařeniště vyrobili Bobovu dráhu. Nevím, nepoužil jsem.
      Po příchodu na chatu vymýšlí Manťas bojovku. Spočívá v tom, že na papírky vymyslíme každý aspoň jeden úkol a k němu vymyslíme trest. Papírek je nutno podepsat a vhodit do žrebovacieho zariadenia. Zábava tímto nabývá na razanci a vydží takřka do půlnoci. Jediný kdo z toho všeho zřidne je opět Čárlí. Prudil jeden.
      Půlnoční „bouchačka" nesměla chybět! Přání všeho dobrého do nového rocku neberou konce. Po té vší srandě se rozjíždí Tuc-Tuc party DJ Medvěda. A ta trvá snad až do rána.
      Snad někdy kolem čtvrté (fakt nevím) hovoříme s Čárlím o Čárlím. Občas někdo přijde, občas zmizí, občas zůstane. Asi už Čárlího chápu. Moc lidem nevěří! Celkem by mne zajímalo, jakou špatnou zkušenost zažil. Po diskuzi odvádíme totálně zrušeného Vendelína do postele, jdu se posrat a potom se po Medvědovsku vytrácím. Jdu spát.

- den poté -

Vstávám někdy kolem jedenácté. Jsou tací, kteří spí a tací, kteří jsou už na nohách. Vykládáme, popapáváme. Mezitím ještě stříhám neostříhané a v tom to přišlo...
      Zipp povídá: „Ty, ty, ty a ty balit! Odjíždíte!" Zipp mi opět organizuje život. Rychle se balíme, ani nestačíme dopít pivo a najednou sedíme v autě, které nás odváží na nádraží. Ani jsem se nestačil rozloučit s Lenkou a Manťasem. To je neštěstí.
      Je 13:20 a odjíždíme z Borovnice. Skutečně dvacetčtyřihodinovka. Reálně mi to však to připadá mnohem méně! Co se dá dělat. Odjíždíme ve tři čtvrtě rovnou do Pardubic narvaným osobákem. To je neštěstí! Veronice půjčuji peníze. Nemá peněženku, poáč ji nechala někde na chatě, na které nikdo není na příjmu. Eurotel totiž na protějším kopci vybudoval svůj úd, a tak máme smůlu. Paegas zmizel. Číže má Veverka smůlu.
      V Pardubicích se loučíme. Veronika odjíždí do Zlína. My s Vendelínem jdeme do Bílého Koníčka na večeři. Mají tam naštěstí Radegast. Takže dáváme jen kafčo. Vše průměr. Ani hvězdičku navíc nedostanou.
      Trošku ve spěchu odcházíme na Ostravan. Je našlapán! Do Olomouce sedíme na chodbě, potom v kupé. A fijá domů...

Tak tak nějak nám uběhla letošní první, tak trochu virtuální, akce.

P.S.: Manťas s Lenčou nás opět překvapili. Dostali jsme s Čárlím a Zippem dárečky. Jídelní misku, žlici, sýrovou instantní polévku. Vše k loňskému dárku. Sakra, zase políček! Každopádně díky za to!